سفارش تبلیغ
صبا ویژن

استانداردهای ساخت سوله مرغداری

ساخت سوله مرغداری 

 سوله و اجزای آن در اصطلاح عامیانه و لغوی به سازه ای با سقف شیب دار گفته می شود. این سازه بر اساس محاسبات خاص و حساسی ساخته می شود. از این سازه ها در مکان های مختلفی استفاده می شود و کاربرد های مختلفی دارد. از کاربرد های آن می توان به مرغداری ها، اشیانه های هواپیمایی، سالن های ورزشی، استادیوم ها و… اشاره کرد.

دهانه سوله ها با توجه به کاربردی که دارا می باشد متفاوت است. مثلا تفاوت در ابعاد دهانه برای ساخت سوله ورزشیساخت سوله صنعتی ساخت سوله دامداری – و ساخت سوله گاوداری و ... .  به این منظور که هر چه مکان مورد نظری که سوله برای آن ساخته می شود بزرگ تر باشد دهانه ی گسترده تری را دارا است. در سازه ی سوله ابعاد تیر ها و ستون ها بسیار بزرگ می باشد به همین دلیل در پروفیل های ان می بایست از تیرورق استفاده کرد.

ساخت سوله مرغداری یکی دیگر از موارد کاربرد سوله هاست , ساختار این سازه های فلزی به گونه ای است که می توان از آن ها برای نگهداری طیور و یا محصولات کشاورزی استفاده نمود .

سوله های مرغداری که در لاتین به آن ها chicken shed با دهانه های بزرگتر و به طور کلی ابعاد وسیع تری ساخته می شوند  به همین دلیل هم می توان در آن ها انواع ماشین ها و ابزارآلات را نصب نمود . با نصب انواع تجهیزات لازم به جهت پرورش طیور در سوله ها که شامل تجهیزات گرمایش سرمایش , تهویه مطبوع و .. است می توان محیطی از هر نظر مطلوب برای این مصارف ساخت .

در مورد قیمت ساخت سوله برای کاربری مرغداری می توان گفت که چنان چه فردی برای این منظور از سوله های سبک خرپایی استفاده کند ساخت سوله  بسیار مقرون به صرفه تر از انواع سوله های دیگر برای او خواهد بود.

 

 

 

 

 


بزرگترین شرکت طراحی و ساخت سوله

تماس با مدیر فروش

جهت استعلام قیمت و مشاوره با شماره زیر تماس بگیرید


09199911554 

مهندس عسگریان