سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خرید سوله مرغداری

خرید سوله 

 سوله سازه ای فلزی با سقف شیب دار می باشد که بر طبق طراحی و محاسبات دقیق و حساس علمی و فنی به وسیله ی متخصصین سازه ساخته می شود و دارای انواعی از جمله تیر ورقی، خرپایی و یو بی ام می باشد که معمولا استفاده از آن برای کاربردهایی که نیازمند داشتن فضای باز و مسقف می باشند بسیار زیاد می باشد.

در سال های اخیر خرید سوله ها به عنوان جایگزینی برای ساختمان ها به دلیل داشتن هزینه ساخت سوله کم تر و سرعت بالاتر در ساخت و استحکام و انسجام بیشتر در مواجهه با انواع بارها و عوامل قهری ، در عین امکان جا به جایی و نصب راحت، در بین صنعتگران و صاحبان انواع مشاغل ار جمله نمایشگاه داران، کارخانه داران، مرغداران، تعمیرکاران و … رواج پیدا کرده است.

برخی کارفرمایان می توانند با اجاره سوله نیز به فعالیت های اققتصادی بپردازند که البته در این موارد به نکاتی چون کاربری سوله و اینکه قرار است از سازه به چه منظوری قرار است استفاده شود توجه نمود.

خرید سوله در تهران عمدتا برای مرتفع ساخت مقاصد اقتصادی استفاده می شود خرید سوله در شهریار به عنوان یکی از شهرهای استان تهران نیز به منظور احداث اماکن ورزشی , اماکن صنعتی , ساخت سوله مرغداری , ساخت سوله گاوداری و .. صورت می پذیرد .

قیمت ساخت سوله بر اساس وزن سازه ساخته شده بر حسب کیلوگرم محاسبه می شود. وزن سوله ها بر اساس دهانه، ارتفاع کنار سوله، تناژ جرثقیل سقفی (در صورت وجود) ، محل احداث سوله از لحاظ آب و هوایی ( مقدار برف و شدت باد) و عوامل دیگر متفاوت هستند.

عامل مهم دیگر در هزینه ساخت سوله ، تخصص و تجربه محاسبه کننده در طراحی و تهیه نقشه است که گاها تا بیشتر از 100% در وزن سوله تاثیر گذار می شود. این موضوع بدین معنی است که زمانی با یک سوله با ابعاد مشخص با دو نقشه متفاوت از لحاظ وزنی تا بیشتر از 2 برابر با هم اختلاف وزن ( و لذا اختلاف هزینه ) دارند و به عبارت دیگر در صورت طراحی بهینه  با هزینه ساخت یک سوله می توان 2 سوله ساخت.