سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دوربین مدار بسته کوچک

دوربین مدار بسته کوچک 

دوربین مدار بسته کوچک به دلیل قیمت مناسب و کاربری آسانی که دارد طرفداران زیادی هم دارند , این نوع دوربین های مداربسته را می توان به صورت آنالوگ و یا دوربین تحت شبکه ارزان تهیه کرد .

از این نوع دوربین ها به عنوان دوربین مخفی نیز استفاده می شود , دوربین جاسوسی ارزان یا دوربین مخفی در محل های غیر قابل رویت نصب می گردد و توسط نصاب کنترل می شود .

قیمت دوربین مدار بسته کوچک 

دوربین مداربسته مخفی کوچک و ارزان که از سیستم آنالوگ پشتیبانی میکند امکان اتصال مستقیم به تلوزیون را بدون هیچ دستگاه واسطی دارد و کافیست تنها کابل های دوربین مداربسته را به تلوزیون متصل نمایید و تصویر دوربین ها را مشاهده نمایید.همچنین دوربین مداربسته مخفی کوچک و ارزان امکان اتصال به دستگاه ضبط DVR آنالوگ را دارد تا تصاویر ثبت شده توسط دوربین بر روی آن ذخیره گردد.

دوربین مداربسته مخفی کوچک و ارزان دارای دو فیش برای اتصال به تلوزیون و DVR بوده و یک فیش جهت تامین برق مورد نیاز خود بوده که پس از اتصال این دو فیش به این دوربین , دیگر قابلیت اتصال دوربین را در مکان مورد نظر دارا میباشید و برای نصب این دوربین مداربسته مخفی کوچک و ارزان تنها کافیست تا نوک سوزنی دوربین مداربسته قابل روعیت و مشاهده باشد و ما بقی بدنه دوربین میتواند کاملا مخفی و پنهان باشد که این امر باعث شده تا در دسترس بودن دوربین مداربسته را کاهش دهد.

دوربین مداربسته مخفی کوچک و ارزان در بازار با نام های مختلفی همانند : دوربین مداربسته کوچک , کوچکترین دوربین مداربسته , دوربین مداربسته مخفی , دوربین مداربسته سوزنی , دوربین مداربسته کوچک و باکیفیت شناخته میشود.

کاربردهای دوربین مدار بسته کوچک

•برخی صنایع و محیط زیست

•داخل و خارج خودرو برای نمونه دوربین دنده عقب ماشین

•فیلم برداری از حیات وحش، طبیعت، ثبت لحظات ورزشی

•تصویر برداری فیلم های سینمایی و ثبت لحظات خاص

•به عنوان دوربین مداربسته در سیستم های نظارتی وامنیتی در شرایط و موارد خاص