سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دوربین های مداربسته با قابلیت ضبط صدا

دوربین های مداربسته با قابلیت ضبط صدا و تصویر هم زمان

دوربین های مداربسته با قابلیت ضبط صدا و تصویر هم زمان را می توان در منازل , محل کار , اداره ها و .. نصب کرد که البته این مسئله به محدودیت هایی وجود دارد که در این باره وجود دارد .

نصب دوربین های مداربسته با قابلیت ضبط صدا بایستی با در محل کار با اطلاع کارمندان و در منزل با مشورت با ساکنین منزل صورت گیرد چرا که این نوع دوربین ها به حریم شخصی افراد ورود می کند .

دوربین مدار بسته آنالوگ با قابلیت ضبط صدا

در سیستم های دوربین مدار بسته آنالوگ، صدا به وسیله میکروفون هایی که اغلب به شکل مدادی (زغالی) و یا باکس یافت می شود، ضبط می شوند. دیجیتال سازی صدا در حال ضبط شدن انجام می شود. این میکروفون ها یک کابل جداگانه و یک منبع  تغذیه جداگانه دارند و به وسیله ورودی صدای دستگاه DVR یا HVR می شوند.

دوربین مدار بسته تحت شبکه (IP) با قابلیت ضبط صدا

در این نوع از سیستم ها صدا به وسیله میکروفن تعبیه شده در خود دوربین دریافت و به دستگاه NVR منتقل می شود.

توجه داشته باشید که صدا در دوربین های مداربسته تحت شبکه (IP) هرگز به صورت میکروفون جداگانه به دستگاه متصل نمی شود. در این سیستم های تحت شبکه، اطلاعات دوربین ها اعم از صدا و تصویر، همچنین فرمان برای دوربین های چرخشی و گردشی و برق (PoE) به وسیله همان کابل شبکه و پورت (Ethernet) به دستگاه NVR منتقل می شود. در انواع دیگری از دوربین های تحت شبکه (IP) قابلیت اضافه کردن میکروفن به خود دوربین نیز وجود دارد.

یک راه حل ساده برای اضافه کردن میکروفون به دوربین های تحت شبکه ای که میکروفون ندارند، به این شکل است که می توان به سادگی از یک دستگاه هیبریدی(Hybrid) یا همان (HVR) استفاده کرد. در این صورت، به تعدادی که دستگاه به شما اجازه بدهد، می توانید به سیستم تحت شبکه خود میکروفون آنالوگ اضافه کنید.

بزرگترین شرکت ها در نمایشگاه ایپاس

همواره بزرگترین شرکت ها در نمایشگاه ایپاس متعلق به سیستم ها و تجهیزات مخابراتی و کامپیوتری بوده است چرا که مهم ترین نیاز نیروی انتظامی بعد از تسلیحات , تجهیزات و سیستم های امنیتی از قبیل دوربین های مداربسته بوده است .

شرکت کنندگان در نمایشگاه ایپاس برای رزرو غرفه مورد نظر خود بایستی به سایت ایپاس مراجعه نمایند و بعد از مطالعه ی کامل قوانین , نسبت به پرداخت وجه , ثبت نام و رزور غرفه اقدام نمایند .