سفارش تبلیغ
صبا ویژن

راهنمای خرید دوربین مداربسته

خرید دوربین مدار بسته ، راهنمای گام به گام 

شرکت های معتبری که در زمینه فروش دوربین مداربسته فعالیت می کنند مقاله ها و اطلاعاتی را در زمینه خرید دوربین مدار بسته ، راهنمای گام به گام در اختیار مشتریان قرار می دهند تا با اطلاعاتی کامل اقدام به تهیه این نوع سیستم ها نمایند چرا که دوربین های مداربسته تجهیزاتی حساس هستند و عدم کیفیت آن ها موجب ضبط تصاویری غیرواضح می گردد و انتظار خریدار را رفع نخواهد کرد . در ادامه راهنمایی های در رابطه با خرید دوربین مداربسته در اختیار شما عزیزان قرار می دهیم .

خرید دوربین مدار بسته ، راهنمای گام به گام

1.انتخاب نوع دوربین مدار بسته

در حالت کلی سه مدل برای دوربین مدار بسته در بازار وجود دارد. نوع اول دوربین های مدار بسته آنالوگ هستند که قیمت پایینی دارند. نوع دوم دوربین های مدار بسته با وضوح بالا یا همان HD هستند. نوع سوم دوربین های IP هستند. IP مخفف کلمه Internet Protocol است. خوشبختانه با مرور زمان و با پیشرفت تکنولوژی قیمت دوربین های مداربسته کاهش چشم گیری در مقایسه با سالیان گذشته داشته است. از این رو برخی افراد از دوربین های HD و IP به منظور نظارت امنیتی خانه ها و کسب و کارهای خود استفاده می کنند.

2.انتخاب محل مناسب برای نظارت امنیتی

هدف از نصب دوربین مداربسته، محل مناسب برای نصب آن را مشخص می کند. به عنوان مثال دوربین مدار بسته روی در ورودی ممکن است به منظور نظارت بر خودروی پارک شده و یا نظارت بر عابرپیاده ای باشد که زنگ در را می زند. مردم اغلب توانایی بینایی چشم خود را با کیفیت تصاویر دوربین مداربسته مقایسه می کنند. گستره بینایی انسان بسیار گسترده و پیشرفته است. با پیشرفت تکنولوژی دوربین های مدار بسته با زاویه دید 360 درجه با قابلیت تنظیم نور، ایجاد شده و وارد بازار شده اند.

3.توجه به میزان نور و روشنایی

دوربین های مدار بسته تصاویر رنگی را در طول روز ضبط می کنند، ولی اگر تنظیمات نور روی آن ها انجام نگیرد، تصاویر ضبط شده در طول شب سیاه و سفید خواهدبود. برای جلوگیری از سیاه و سفید شدن تصاویر، از یک منبع نور مثل چراغ LED در طول شب استفاده کنید. در این صورت رنگ لباس ها و خودرو ها در طول شب نیز ثبت خواهد شد.

4.هزینه های نصب

انتخاب نوع دوربین مناسب، بخشی از خرید است. بخش دیگر شامل توجه به هزینه های جانبی مثل کابل، اتصالات، منبع تغذیه و هزینه های نصب و نگه داری است. قبل از خرید دوربین مدار بسته، میزان این هزینه ها را برآورد کرده و در نظر داشته باشید.

5.مشاوره با کارشناسان

تکنولوژی دوربین های مداربسته بسیار پیچیده است و انواع آن ها نیز بسیار گسترده است. قبل از تصمیم گیری نهایی و خرید دوربین مداربسته، با کارشناسان فروش مشورت کنید.