سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دوربین های مداربسته در فضاهای عمومی

دوربین های مداربسته در فضا های عمومی مفید هستند یا مزاحم 

این سوال که دوربین های مداربسته در فضاهای عمومی مفید هستند یا مزاحم به نحوه استفاده از این تجهیزات بستگی دارد , اگر این تجهیزات را در صدد رفع نیازهای بشر و تامین امنیت افراد به کار گیریم مطمئنا به کارگیریشان مفید فایده واقع می شوند .

قوانین نصب دوربین مداربسته در مکان های گوناگون

امروزه دوربین های مداربسته در هر مکانی حضور دارند و به دلیل نقش زیادی که در تامین امنیت دارند نمی توان انهارا از زندگی بشر جدا کرد .دوربین های مداربسته در مکان های مختلفی نصب می شوند و این دوربین های مداربسته همه تصاویر را  به خوبی ضبط می کنند همه ی رفتار افراد مختلف چه مجرمان و افراد عادی ثبت و ضبط می شود فلذا باید این افراد از وجود دوربین های مداربسته در محیط مطلع شوند و در مقابل دوربین های مداربشته رفتار های ناشایست از خود نشان ندهند.لذا برای همه ااین موارد قوانینی جهت نصب دوربین های مداربسته وجود دارد که در ادامه با ما همراه باشید تا با این قوانین شما را بیشتر اشنا کنیم.

در کل برای نصب دوربین های مدار بسته منع قانونی وجود  ندارد وهمه می توانند به ازادی دوربین های مداربسته را برای حفظ سرمایه هایشان استفاده کنند ولی باید شرایط نصب آن رعایت شود و همه این شرایط مد نظر قرار بگیرند . در مکان هایی که می توانیم دوربین مداربسته نصب کنیم واین عمل منع قانونی نداشته باشد  ، بنابر قانون باید با نصب برچسب یا تابلو، برای همه مردم نصب دوربین مداربسته اشکار شود وهمه از وجود دوربین مداربسته در محل اطلاع پیدا کنند. در شکل زیر نمونه ای از تابلوی اعلام نظارت توسط دوربین مداربسته را مشاهده می کنید.

قوانین نصب دوربین مداربسته در محیط های عمومی

نصب دوربین مداربسته در اماکن  عمومی هم اکنون  هیچ گونه منع قانونی وجود ندارد و ما می توانیم بدون هیچ ممنوعیتی این کاررا انجام دهیم. منع قانونی این مکان ها تنها در صورتی به وجود می آید که این محیط در اطراف مکان های حساس مانند پادگان ها، پایگاه های هوایی و … باشد وبرای این اماکن حساس نظامی ایجاد ناامنی کنند باید از نصب دوربین های مداربسته جلو گیری شود.