سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سوئیچ شبکه دوربین مداربسته

سوئیچ شبکه مناسب برای دوربین مداربسته

سوئیچ شبکه مناسب برای انواع دوربین مداربسته متفاوت است چرا که کاربری های هریک از انواع دوربین های مداربسته با یکدیگر فرق می کند , برای راه اندازی دوربین مداربسته تحت شبکه حتما به این عناصر توجه کنید .

سوئیچ شبکه برای دوربین مداربسته : سوئیچ شبکه یکی از انواع تجهیزات مورد نیاز در نصب دوربین های مداربسته دیجیتال است , دوربین های مداربسته دیجیتال که با نام دوربین مداربسته تحت شبکه هم شناخته می شوند دوربین هایی جدید و به روز هستند که امروزه به کار گرفته می شوند .

برای نصب و راه اندازی دوربین مداربسته تحت شبکه نیاز به تجهیزاتی همچون نمایشگر تصویر , کابل , سوئیچ شبکه و .. است و در این مقاله هم به تعریف و بررسی سوئیچ شبکه مناسب برای دوربین مداربسته پرداخته شده است .

سوئیچ شبکه دوربین مداربسته چیست ؟

سوئیچ شبکه دوربین مداربسته یک قطعه در دوربین های مداربسته است که به جهت دریافت و ارسال داده ها به کار گرفته می شوند , اطلاعاتی که در بخش های شبکه محلی وجود دارند توسط سوئیچ شبکه دوربین مداربسته به بخش های مختلف انتقال داده می شوند از این رو این ابزار انتقالی، در دوربین های مداربسته بسیار اهمیت دارد و نصب غیر اصولی آن ها موجب اختلالاتی در تصویربرداری می شود .

سوئیچ شبکه برای دوربین مداربسته در دوربین های مداربسته تحت شبکه، عنصری مهم و تاثیر گذار است که دارای انواع متفاوتی هم هستند :

سوئیچ شبکه دوربین مداربسته خانگی

سوئیچ شبکه دوربین مداربسته صنعتی

هریک از انواع سوئیچ شبکه دوربین مداربسته دارای پورت و سرعت متفاوتی هستند , طبیعتا دوربین های صنعتی هم دارای تعداد پورت بیش تری هستند و هم از سرعت بالاتری برخوردار هستند از نظر قیمت هم سوئیچ شبکه دوربین مداربسته خانگی ارزان تر و مقرون به صرفه تر است .