سفارش تبلیغ
صبا ویژن

چگونه می توان یک کرم ضد آفتاب خوب انتخاب نمود؟

 

چگونه می توان یک کرم ضد آفتاب خوب انتخاب نمود؟

پوست صورت یکی از مهم ترین قسمت های بدن است که باید به آن خوب رسیدگی نمود. عوامل محیطی و به ویژه آفتاب از مهم ترین مواردی است که پوست باید از اشعه های مضر آن در امان بماند. اما چه باید کرد و از چه کرمی می بایست برای محافظت پوست صورت در برابر آفتاب استفاده نمود؟ در این مقاله شما را در انتخاب یک ضد آفتاب خوب یاری خواهیم کرد.

نکات مهم در انتخاب یک ضد آفتاب مناسب

1.      توجه به تفاوت های پوستی که آیا پوست شما خشک است یا چرب؟ و یا مختلط؟

2.      توجه کنید که روی جعبه ی ضد آفتاب   broad spectrum   ثبت شده باشد چرا که کرم های ضد آفتاب با این نشان در برابر اشعه های مضر پوست را حفظ می کنند.

3.      به spf آن توجه کنید. متداول ترین میزان spf اصولا 30 است.

4.      قیمت و برند آن را در نظر بگیرید و سراغ کرم های ارزان و بی کیفیت نروید.

کرم ضد آفتاب فوراور 

کرم ضد آفتاب  آلوئه اسکرین فوراور علاوه بر محافظت قوی پوست در برابر آفتاب احیا کننده ی پوست بوده و مانند آبرسان پوست عمل می کند.  درهوای ابری نیز باید از ضد آفتاب استفاده نمود. چرا که ابر ها  به صورت عایق عمل نمی کنند و اشعه های مضر کار خود را انجام داده و پوست صورت را دچار لک می کنند. می توانید برای رفع کک و مک های صورت از کرم های مخصوص فوراور استفاده نمایید.

کرم ضد آفتاب کودک

کودکان دارای پوستی حساس هستند و حتما باید برای آن ها نیز از کرم ضد آفتاب مخصوص کودکان استفاده نمود. چرا که کرم ضد آفتاب بزرگسالان حاوی پارام آمینوبنزوئیک و بنزوفنون ها بوده که برای پوست حساس کودکان مضرند.

توجه کنید که در حین استفاده از ضد آفتاب گوش و دست ها را فراموش نکنید و حتما به تاریخ انقضای ضد آفتاب توجه نمایید. یادتان باشد که کرم ضد آفتاب باید 20 تا 30 دقیقه قبل از بیرون رفتن بر روی پوست مالیده شود چرا که حدود 30 دقیقه جذب کامل ضد آفتاب بر روی پوست به طول می انجامد.

در آخر می توانید از بین محصولات گیاهی نمایندگی فوراور ایران کرم دور چشم فوراور برای رفع چین و چروک و تیرگی های اطراف چشم و همچنین محافظت در برابر آفتاب استفاده نمایید.