سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نکات مهم در انتخاب مناسب ترین شامپو برای سلامت و زیبایی مو

نکات مهم در انتخاب مناسب ترین شامپو برای سلامت و زیبایی مو

برای حفظ و سلات پوست و مو می بایست راهکار های مختلفی را دنبال نموده و از روش های متنوعی استفاده نمایید. یکی از مهم ترین روش ها انتخاب شامپوی مناسب است. محصولات فوراور ایران که به صورت کاملا گیاهی تولید می شوند در زمینه ی تولید شامپو های گیاهی نیز تبحر داشته و بهترین شامپو های گیاهی را تولید می کند. شامپوی جوجوبا فوراور از بهترین محصولات بهداشتی این کمپانی است.

چگونه موهای خود را سالم نگهداریم؟

مهم ترین مسئله در رابطه با نگهداری مو تغذیه رسانی صحیح به موهاست. با این کار شما می توانید همیشه از داشتن موهای سالم آسودگی خاطر داشته باشید. انتخاب شامپوی مناسب با موهایتان امری مهم در تغذیه ی مو است. اگر شما دارای موی چرب یا خشک هستید از شامپوی متناسب با موی خود استفاده نمایید. مصرف مکمل های غذایی فوراور امری دیگر در پیشگیری از ریزش مو و تقویت موی سر است.

اگر دارای موهای چرب هستید بهتر است از شامپوی مناسب موی چرب استفاده نموده و ترجیحا نرم کننده و یا سرم های آبرسان استفاده نکنید. در صورتی که موی خشک دارید علاوه بر مصرف شامپوی مناسب برای موهای خشک می توانید از سرم های آبرسان و نرم کننده ی موی فوراور استفاده نمایید.

از استفاده از شامپوهای آب‌ رسان، مرطوب کننده، صاف کننده و شامپوهای مناسب موهای مجعد و فر اجتناب نمایید، زیرا با توجه به چرب بودن ذاتی پوست سرتان، این شامپو‌ها نیز میزان رطوبت پوست‌سرتان را بالاتر می‌برند.

شما می توانید از شامپوهای حجم دهنده، تقویت کننده و یا متعادل کننده (معمولی) استفاده نمایید. زیرا نسبت به سایر شامپوها، میزان رطوبت رسانی این دسته از شامپوها کمتر بوده و می‌توانند چربی اضافی پوست سرتان را بر‌طرف نمایند.

استفاده روزانه از یک شامپو تمیز کننده، می‌تواند کمکی بزرگ به افرادی با پوست سر بسیار چرب باشد. اما پس از انتخاب شامپوی مناسبتان، مراقب باشید که بیش از حد موهای خود خشک نکنید، زیرا خشک کردن بیش از حد موهای سر، عمدتا باعث افزایش تولید روغن و چربی‌ بیشتر می‌شود. اگر پوست سر شما فقط کمی خشک است و خارش آن بسیار ناچیز است  و پوسته پوسته هم  نمی‌شوند، می‌توانید از شامپوهایی استفاده کنید که رطوبت پوست سرتان را بالاتر برده و آن را آب ‌رسانی کنند. علاوه بر آن شما نیز می‌توانید از شامپوهای مخصوص موهای صاف و یا مجعد نیز استفاده کنید. (شامپوهای مخصوص به پوست سر خشک تاثیر خوبی بر روی موهای فر و وز دارند.) این دسته از محصولات رطوبت پوست سر را  افزایش داده و کاملا برای پوست سر شما مفید هستند.

 

محصولات فوراور ایران برای تقویت مو

  • شامپوی آلوئه جوجوبای فوراور: شامپوی جوجوبای فوراور معمولا برای مو های معمولی و یا موهایی که چرب هستند مورد استفاده قرار می گیرند. در صورتی که دارای موهایی چرب هستید می توانید از این شامپوی تقویت کننده استفاده نمایید. این شامپو برای آقایانی که دارای موهای کمی چرب هستند نیز پیشنهاد می شود. ساختار این شامپو به گونه ای است که موجب کاهش چربی و تقویت مو می گردد. نوع دیگری از شامپوی آلوئه جوجوبا موجود است که جزو محصولات جدید کمپانی فوراور بوده و برای موهایی استفاده می گردد که دارای مقدار زیادی چربی هستند. در کنار این شامپو ها می توانید از تقویت کننده و نرم کننده های جوجوبای فوراور استفاده نمایید.
  • شامپوی سونیای فوراور: شامپوی سونیای فوراور در دو نوع شامپوی آبرسان سونیا و شامپوی حجم دهنده ی سونیا است. در صورتی که دارای موهای خشک هستید استفاده از این دو نوع شامپو به شدت برای موهای شما مفید بوده و تاثیر فوق العاده ای از نظر تقویت مو بر روی مو های شما می گذارند. برای تقویت موهای رنگ شده بهترین انتخاب بوده و موجب احیا سازی مو و پوست سر می شود. با استفاده از این شامپو علاوه بر تقویت مو های سر خود می توانید رطوبت آن ها را تامین کرده و از موی خشک و شکننده خلاص شوید. در کنار این شامپو نیز می توانید از تقویت کننده ی موی سر فوراور استفاده نموده و موهایی صاف و درخشان داشته باشید.