سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پیشگیری و بهبود پوکی استخوان،آرتروز،روماتیسم، مشکلات دیسک و مفاص

 

پیشگیری و بهبود پوکی استخوان،آرتروز،روماتیسم، مشکلات دیسک و مفاصل

امروزه افراد زیادی از بیماری های مفصلی رنج می برند. قالب این افراد را سالمندان تشکیل می دهند که از بیماری پوکی استخوان و پادرد و کمر درد رنج می برند. بیماری ها و درد های مفصلی انواع گوناگونی دارند که در متن زیر آن ها را توضیح می دهیم.

دیسک کمر

بین مهره های کمر صفحاتی از جنس غضروف وجود دارند که از تماس مستقیم استخوان ها با یکدیگر جلوگیری می کنند. این صفحات همچنین فشار های وارد به ستون مهره ها را خنثی می کنند که به آن ها دیسک گفته می شود. وقتی این صفحات از بین می روند مهره ها روی یک دیگر ساییده شده و ایجاد درد می کنند. بالا رفتن سن از مهم ترین علائم این بیماری است. دیسک کمر با علائمی نظیر درد دست و پا،سوزن سوزن شدن یا بی حسی،ضعف عضلانی و درد های مفصلی همراه است.

آرتریت چیست؟

آرتریت با خشک شدن مفاصل و از بین رفتن غضروف مفصلی همراه است. این بیماری شامل دو نوع آرتروز یا استئو آرتریت و روماتوئید آرتریت است. که در هر دو نوع مفصل ورم کرده و دامنه ی حرکتی آن به مرور از بین می رود. دسته ی دوم معمولا در سنین 40 تا 50 سال شایع تر است. بیماری روماتوئید یک بیماری خود ایمنی است.

دلیل ابتلا به آرتروز یا به صورت ژنتیکی بوده و یا بر اثر ورزش های سنگین  آسیب های ناشی از آن ایجاد می شود.

پوکی استخوان           

پوکی استخوان نیز از بیماری های شایعی است که در افراد کهنسال بیشتر اتفاق افتاده و به دلیل کمبود مواد مغذی نظیر کلیسم ایجاد می شود. در زنانی که دچار یائسگی زود هنگام می شوند این اتفاق بیشتر از افراد دیگر رخ می دهد. این بیماری با علائمی نظیر گود شدن کمر،احساس درد در مفاصل، کوتاهی قد و مشکل در ایستادن و نشستن رخ می دهد.

محصولات فوراور  و بهبود بیماری های مفصلی

فوراور تهران یکی از بزرگترین نمایندگی های محصولات فوراور، در زمینه ی بهبود بیماری های مفصلی و به ویژه پوکی استخوان دارای مکمل های ویژه ای است. قیمت محصولات فوراور ایران با توجه به کیفیت این محصولات بسیار مناسب است. در زمینه ی درد های مفصلی می توانید از مکمل های فوراور استفاده نمایید که شامل:

1.      فوراور نیچر مین حاوی بیش از 10 نوع ماده ی معدنی

2.      فوراور کلسیم دی که مقدار کلسیم لازم جهت استخوان سازی را در اختیار بدن قرار می دهد.